Minggu, 13 April 2014

You're My Favourite Song - Demi Lovato



Words don't come easy without a melody
Kata-kata takkan mudah tanpa melodi
I'm always thinkin'
Aku selalu berpikir
In terms of do-re-mi
Dalam istilah do-re-mi
I should be hikin', swimmin', laughin' with you
Harusnya ku mendaki, berenang, tertawa bersamamu
Instead I'm all out of the tune
Daripada aku memainkan lagu dengan bagus

But what you don't know
Namun yang tak kau ketahui
You lift me off the ground
Kau angkatku dari tanah
You're inspiration
Kaulah inspirasiku
You help me find myself
Kau bantuku temukan diriku
Just like a bass line in half time
Seperti senar bass sekali petik
You hold down the groove
Kau memegang alurnya
That's why I'm counting on you
Itulah mengapa aku menunggumu

And if I heard you on the radio
Dan jika ku dengar kau di radio
I'd never want to change a single note
Takkan ku ubah catatanku
It's what I'm trying to say all along
Itulah yang kucoba katakan
You're my favorite song
Kaulah lagu kesukaanku

I'm in a session writing tracks
Aku sedang menulis lagu
You got another class to teach
Kau dapatkan kelas lain tuk diajar
I'm in rehearsal with the band
Aku sedang latihan band
You're always one step out of the reach
Kau slalu slangkah diluar jangkauanku
I'm looking for some harmony
Aku mencari harmoni
With you it comes so naturally
Denganmu semuanya menjadi alami
You help me find the right key
Kau bantu aku menemukan kunci yang tepat

And when I heard you on the radio
Dan saat ku dengar kau di radio
I'd never want to change a single note
Takkan ku ubah catatanku
It's what I'm trying to say all along
Itulah yang kucoba katakan
You're my favorite song
Kaulah lagu kesukaanku
 (my favorite song)
(lagu kesukaanku)

And when I heard you on the radio
Dan saat ku dengar kau di radio
I'd never want to change a single note
Takkan ku ubah catatanku
It's what I'm trying to say all along
Itulah yang kucoba katakan
You're my favorite song
Kaulah lagu kesukaanku
You're my favorite song
Kaulah lagu kesukaanku



Tidak ada komentar:

Posting Komentar